Kirjoitan itestäni ihan lyhyesti vaan, ku mull on vähän kiire pois koneelta. Pyydän jo nyt anteeks ett tää mun kirjoitustapa on tälläst, mutt en vaa osaa kirjottaa muuten.

Eli siis olen jotain 157 pitkä ja laihan puoleinen tyttö mallia -95. Mun silmät on kauniin ruskeat ja rakastan niitä, ne on sen verran erikoiset. Hiukset on tumman rusket, hieman yli olkapäiden yltävät ja otsis on leikattu silleen kivasti vinottain et toinen silmä on peitossa ja toinen erottuu. Mun iho on just oikeen sävyinen, se ei ole liian tumma et näyttäisin "rantatytöltä" tai semmonen kalpee, et muistuttaisin jotain goottii.

Pukeudun aikast persoonallisesti... Poimin idoleitteni pukeutumisesta jotain kivaa ja liitän siihen omaa. Olen j-rokkarin ja lolitan sekoitus ja se näkyy. Meikkiä käytän kyllä. Puuteria, peitepuikkoa tai meikkivoidetta sen mukaan mitä tarve sanoo. Ripsaria tietty ja erikoistilanteissa kajaalia. Luomiväriä käytän antamaan räväkkyyttä muuten synkkiin tai tylsiin asuihin. Ja jos kynsilakka lasketaan meikiks niin sitä mulla on aina ku vaan jaksan laittaa ja lähes kaikki värit käy, jotkut neot ja vastaavat ei mutta muuten. :DDD

Kuuntelen tosi laajaa musiikkia. Pidän esim. Dirkuista (Dir en Grey) Kanasta (siis Japanilaisesta en idols-Kanasta) Manasta (vaik se onki vähä synkkää...) Mucc on aivan ihana <3 ja tietty Despa. Tokio Hotel on mahtava, olen fanittanut useamman vuoden ja ärsyttää ku nyt kaikki pissikset on ihan löövinä siihen... Manson on kans hyvää, vaiks se on ruma ei yhtään kawaii (eli siis söpö) ja Sonata on kivaa, Nightwish samoin. Anetten ääni on parempi ku Tarjan. Tää oli vaan tällästä yleistämistä tykkään monista muistakin bändeistä ja tyylisuunnista.

En harrasta oikeestaan mitään. Ratsastin joskus, mutt vanhempien erottua rahat ei riitä. Nyt vaan luen mangaa ja joitain hömppäkirjoja, roolipelaan ja tuhlaan elämäni roikkuen netissä. Nytki vaa kirjotan tätä vaiks olis tosi paljon muutki tekemist. xD Telkkaria tuijotan myös. Fullmetal Alchemist on the best ja Veljet on ihana sarja, btw Pyry on aika nam siinä ^^'', ja joitain Salkkareita seuraan (olen säälittävä xD). 

Mun perhe on aika ärsyttävä. Äiti oli ennen yliholhoava, mutt nykyään se ei jaksa välittää. Ryyppää ja luuhaa uuden miesystävänsä kanssa. Mun vanhempi veli on ärsyttävä ja kiusaa mua ja mun nuorempi siskoni asuu isän kanssa ja aina ku se tulee meille niin luulee, et mulla ei oo muuta tekemist ku leikkii sen kanss.

Tästä tuliki aika pitkä, ei voi mitään. Toivottavasti edes joku jaksaa lukea ja kommentoida. <3 Hyvää päivän jatkoa kaikille, tai mikä vuorokaudenaika ikään onki ku luette. :DD